LKT lessen

Mensen die veel bewegen hebben meer energie, minder overgewicht en betere (school)prestaties. Het is belangrijk om kinderen en jongeren te helpen bij het ontdekken en verder ontwikkelen van hun beweeg- en (top)sporttalenten, ieder op zijn/haar eigen beweegniveau. Lelystad Kenniscentrum Talent (LKT) is tot stand gekomen door samenwerking van verschillende organisaties zoals scholen en kinderopvang. LKT is het beweegprogramma dat naschools wordt aangeboden, voor ieder kind en op ieder beweegniveau.

Wat heb je nodig: sportkleding en bidon voor water (maar het is niet verplicht)

Hoe werkt het?

Voor jou geschikt?

Overleg met de vakleerkracht bewegen (de gymleraar) van de school van uw kind.

Even checken

Het aantal nog beschikbare plekken is zichtbaar. Is er plek? Meld je aan! Of zet jezelf op de wachtlijst.

Je hoort van ons

Houd je mailbox in de gaten. Je ontvangt direct de bevestiging als je bent aangemeld.

Gelukt!

Gefeliciteerd, je bent erbij. Bereid je alvast voor op spannende avonturen. Klaar voor de start... af!

16 september 2024 - 07 juli 2025

LKT Gym – Maandag – Gr 3, 4, 5
  • Aantal lessen: Hele schooljaar
  • Groep: Gr 3, 4, 5
Geen plek meer Groep 3Groep 4Groep 5Bezig

MFA Zuiderzee, gymzaal, Waddenlaan 1

16 september 2024 - 07 juli 2025

LKT Sport – Maandag- Gr 6-7-8
  • Aantal lessen: Hele schooljaar
  • Groep: Gr 3, 4, 5
Groep 6Groep 7Groep 8Bezig

Gymzaal Kempenaar, kempenaar 15-04

Geen evenementen gevonden!

Zit je op de middelbare school? Kijk dan bij

via www.explorex.nl en meld je daar aan!