Extra rekenen met Petra – Woensdag – Groep 6

Op woensdag kun je rekenen op extra rekenbegeleiding met Petra. Zij ondersteunt jou in de vraagstukken waar jij tegenaan loopt. Je versterkt jouw kennis, vaardigheden en je leert manieren om een vraagstuk op te lossen. Het is bovendien ook nog eens heel gezellig!

Inschrijven kan op één van de twee groepen en inschrijving betekent ook dat je tot aan het einde van het schooljaar deelneemt. Je hoeft geen eigen materialen mee te nemen, dat verzorgt het Studiecentrumc2.

We rekenen op je!

Voor ouders: Deze extra (GRATIS!) lessen worden aangeboden door LOL na School en worden uitgevoerd door Studiecentrumc2. Studiecentrumc2 werkt hierin nauw samen met de school van uw kind.

Is er geen plekje meer vrij, dan kun je je aanmelden voor de wachtlijst. Als er dan opnieuw voldoende deelnemers zijn, dan zouden we een extra groep kunnen starten.

24 apr 2024 - 17 jul 2024
Bezig

woensdag

Extra informatie

• Aantal lessen: 11, geen lessen in de meivakantie
  • Groep: 6

Basisschool De Optimist
Schor 5

Andere locaties

Atolplaza
Schor 1-9
  • 12Selecteer Type
  • 12Deelnemers
  • 3Betaling
  • 4Bevestiging
Reserveer hier je GRATIS plek
Beschikbare plekken: 1
Het "Reserveer hier je GRATIS plek" ticket is uitverkocht. Je kunt een ander ticket of een andere datum proberen.

Je bent de eerste in de wachtlijst.

Onze partners